intro

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K PROGRAMU Das WeltAuto

Je možný převoz vozů mezi jednotlivými prodejci Das WeltAuto?

Prodejci Das WeltAuto jsou na sobě nezávislými obchodními subjekty. Na základě smlouvy o spolupráci jsou bez rozdílu povinni řídit se platnými prodejními a kvalitativními standardy značky Das WeltAuto, mezi sebou však nemají žádný obchodní vztah. Z tohoto důvodu není převoz vozů mezi jednotlivými pobočkami možný, resp. není to běžným standardem programu. Této možnosti lze využít v omezené míře, např. při převozu vozu mezi pobočkami jedné obchodní firmy. Vždy ale závisí na možnostech dealera a na dohodě s ním a nejedná se o samozřejmost.

Na inzertním webu (Sauto.cz, Tipcars.cz) jsem si vybral vůz, ale není u něj uveden prodejce, proč?

Ve chvíli, kdy je vozidlo prodáno, dochází k jeho smazání z nabídky Das WeltAuto. Na webu www.dasweltauto.cz se tato skutečnost projeví téměř okamžitě. Při přenosu dat mezi webem www.dasweltauto.cz a externími weby však dochází k určité prodlevě a z tohoto důvodu zůstává inzerát vozu na externích webech uveřejněn ještě nějakou dobu po jeho smazání z nabídky. Jediným projevem této skutečnosti je to, že zmizí údaje o prodejci. Přenos dat mezi domovskou stránkou www.dasweltauto.cz a externími weby nedokážeme ovlivnit, resp. urychlit. Každopádně doporučujeme sledovat naši nabídku vozů na webu www.dasweltauto.cz, která je aktualizována téměř okamžitě.

Vybral jsem si vůz z vaší nabídky, jak mám dále postupovat?

V kartě každého vozu je uvedeno dealerství, které vůz prodává, a to včetně kontaktních údajů. Doporučujeme v předstihu zkontaktovat telefonicky, případně e-mailem daného prodejce a dohodnout se s ním na prohlídce vozu. Výhodou tohoto postupu je, že prodejce bude Vaši návštěvu očekávat, a bude si tak moci dopředu vyhradit čas právě pro Vás. Zároveň se budete moci ujistit, že nabídka vozu je stále aktuální, případně si vozidlo nezávazně rezervovat.

Chci prodat svůj stávající vůz, jak mám postupovat?

Prodejci Das WeltAuto primárně vykupují vozy tzv. na protiúčet, což znamená výkup vozu při současné koupi nového nebo jiného ojetého vozu. V případě, že máte zájem pouze o výkup Vašeho vozu bez následné koupě jiného vozu, doporučujeme Vám následující postup: Ze seznamu si vyberte některé prodejní místo Das WeltAuto a telefonicky nebo e-mailem kontaktujte prodejce. Nejdříve zjistěte, zda má o výkup Vašeho vozu zájem – vždy závisí na konkrétním modelu, jeho stavu, ceně i momentálním stavu skladu daného dealerství. Pro samotné ocenění Vašeho vozu je vždy nutné jej fyzicky přistavit k prodejci Das WeltAuto. Na tomto a ostatním se dohodnete se svým prodejcem.

Jaký je rozdíl mezi výkupem vozu a komisním prodejem?

Rozhodnete-li se prodat vůz prostřednictvím prodejce Das WeltAuto, máte dvě možnosti. První možností je nechat své vozidlo obchodníkem Das WeltAuto vykoupit. V tomto případě se majitelem vozu stává obchodník Das WeltAuto a po případných úpravách a opravách vozidlo nabízí k dalšímu prodeji. Druhou možností je nabídnout svůj vůz formou komisního prodeje. Až do samotného prodeje zůstává vozidlo Vaším majetkem, obchodník je pouhým zprostředkovatelem obchodní transakce. Výhodou komisního prodeje je zejména skutečnost, že si cenu určujete sami a že je Váš vůz propagován v rámci nabídky obchodníka Das WeltAuto na webových inzertních portálech. Zároveň je ale nezbytné vědět, že v případě tohoto způsobu prodeje ručí za případné vady na vozidle po dobu 6 měsíců od prodeje původní majitel, nikoliv firma, která tento prodej zprostředkovala.

Do jakých kategorií se dělí vozy prodávané v programu Das WeltAuto a jaký je mezi nimi rozdíl?

V programu Das WeltAuto rozlišujeme tři kategorie vozů: Roční vozy, Das WeltAuto a Ojeté vozy. Do kategorie Roční vozy řadíme ta vozidla, která mají nájezd do 30 000 kilometrů, jejich stáří je maximálně 18 měsíců a mají prodlouženou záruku od výrobce v délce trvání minimálně 4 roky. V této kategorii naleznete nejčastěji předváděcí vozy dealerů, importérské vozy či vozy vrácené z operativních leasingů.

Do kategorie Das WeltAuto spadají vozy do pěti let stáří s nájezdem maximálně 150 000 km a s kompletně známou servisní historií a původem. Vozy Das WeltAuto čítají zejména vozy předváděcí či vozy vrácené z operativních leasingů a mohou to být i vozy, které dealeři v rámci výkupu na protiúčet vykoupili od svých stabilních prověřených zákazníků a u kterých je kompletně známa jejich servisní historie.

Mezi vozy kategorie Ojeté vozy se řadí vozidla starší než pět let nebo s nájezdem více než 150 000 km, případně vozy, jejichž servisní historie je sice známá, ale není doložitelná, např. z důvodu absence servisní knížky. I tato vozidla jsou ze strany Das WeltAuto důkladně prověřována pomocí všech dostupných systémů. Klademe důraz na to, aby – ať již si kupujete v rámci programu Das WeltAuto vůz z jakékoliv kategorie – byly každému zákazníkovi poskytnuty vždy transparentní a všechny dostupné informace.

Jak poznám, že se na vůz z nabídky Das WeltAuto vztahuje záruka?

Vůz se zárukou je v seznamu vozů označen ikonkouicon. Vozům z kategorie Roční vozy náleží prodloužená záruka od výrobce, k vozům z kategorie Das WeltAuto dostává zákazník záruku v rozsahu Gold na jeden rok zdarma. Více informací o záruce Das WeltAuto naleznete ZDE.

Rád bych si připlatil za rozšířenou záruku, kolik mě to bude stát?

Chcete-li si na vůz z kategorie Das WeltAuto sjednat rozšířenou záruku Gold Plus, zaplatíte rozdíl mezi cenou zdarma poskytované záruky k vozu (záruka Gold na 1 rok) a cenou záruky Gold Plus na 1 rok / 2 roky. Rozsah krytí jednotlivých typů záruk naleznete ZDE.

Jaký je rozsah platnosti záruky, co se týče místa vzniku škodní události?

Rozsah platnosti záruky se řídí pojistnými podmínkami, ve kterých je územní rozsah popsán takto: Pojistné krytí poskytované na základě rámcové smlouvy se vztahuje na škodní události, k nimž dojde na území České republiky nebo následujících států: Albánie, Andorra, Bělorusko, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Island, Irsko, Itálie, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Makedonie, Malta, Moldavsko, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko (evropská část po Ural), Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Vatikán či Velká Británie (včetně Gibraltaru).

Jaký je postup při uplatňování záruky v zahraničí?

Rozsah platnosti záruky se řídí pojistnými podmínkami, ve kterých je územní rozsah popsán takto:

Pojistné krytí poskytované na základě rámcové smlouvy se vztahuje na škodní události, k nimž dojde na území České republiky nebo následujících států: Albánie, Andorra, Bělorusko, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Island, Irsko, Itálie, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Makedonie, Malta, Moldavsko, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko (evropská část po Ural), Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Vatikán či Velká Británie (včetně Gibraltaru).

Zaregistroval jsem vůz, na který se vztahuje záruka Das WeltAuto, v jiném státě, než ve kterém jsem jej u dealera Das WeltAuto koupil. Jaká je platnost této záruky?

Záruka Das WeltAuto má územní platnost po celé Evropě, resp. ve výše vyjmenovaných evropských státech, ovšem vztahuje se pouze na vozidla, která jsou provozována (registrována) v zemi prodeje. Pokud si v ČR klient koupí vozidlo a toto je registrováno v ČR, pojistné krytí mu platí, i když se mu škoda stane v zahraničí. Prodlouženou záruku však nelze sjednat na vozidla určená k vývozu, a to jakýmkoliv směrem.

Pro správné fungování těchto stránek ukládáme cookies.


VW
~
Seat
~
VW užitkové
~