Praha, 10. 11. 2011 - Ze statistik serveru Sauto.cz vyplývá, že pokud lidé hledají nový nebo ojetý automobil, tak většinou šahají po osvědčené domácí značce. Škodovky si od července do konce září Češi zobrazili ve více jak 33 milionech případů. Druhově jsou nejvyhledávanější osobní automobily, obzvláště ve verzi kombi, následují užitkové a obytné vozy.
Kromě značky Škoda se v první trojici objevily dvě německé automobilky. Volkswagen (22 498 996 zhlédnutí) s modely Passat, Golf a Sharan a BMW (16 507 150 zhlédnutí). Zde byly nejhledanějšími modely Řada 3, 5 a 7.
„Mladoboleslavská automobilka je u nás doma i v zahraničí stále populárnější. Proto se není čemu divit, když je na našem serveru jasnou volbou při hledání ojetého automobilu. Jedním z dalších důvodů může být i snadná dostupnost servisu a náhradních dílů, které bývají u jiných značek nedostatkovým zbožím,“ řekl Michal Zadák, manažer serveru Sauto.cz.
Automobilka | Nejhledanější typy | Počet zobrazených stránek |
---|---|---|
Škoda | Octavia, Fabia, Superb | 33 309 847 |
Volkswagen | Passat, Golf, Sharan | 22 498 996 |
BMW | Řada 3, Řada 5, Řada 7 | 16 507 150 |
Ford | Mondeo, Focus, Galaxy | 16 294 111 |
Audi | A6, A4, A3 | 12 479 077 |
Zdroj: Sauto.cz (data od 1. 7. 2011 do 30. 9. 2011)
Druh | Osobní | Užitkové | Obytné | Nákladní |
---|---|---|---|---|
Počet zobrazených stránek | 6 1062 452 | 3 243 320 | 837 540 | 823 054 |
Zdroj: Sauto.cz (data od 1. 7. 2011 do 30. 9. 2011)
Karoserie | Kombi | Hatchback | Kabriolet | Terénní | Coupé |
---|---|---|---|---|---|
Počet zobrazených stránek | 3 790 564 | 1 670 399 | 588 152 | 569 374 | 532 515 |
Zdroj: Sauto.cz (data od 1. 7. 2011 do 30. 9. 2011)
Stáří vozu | 2000 a starší | 2000 -2005 | 2005-2011 |
---|---|---|---|
Počet zobrazených stránek | 890 638 | 4 527 | 2 869 |
Zdroj: Sauto.cz (data od 1. 7. 2011 do 30. 9. 2011)
Cena | 51.000 - 100.000 Kč | 301.000 a více | 100.000 - 300.000 | 0-50.000 Kč |
---|---|---|---|---|
Počet zobrazených stránek | 4 943 | 3 909 | 543 | 383 |
Zdroj: Sauto.cz (data od 1. 7. 2011 do 30. 9. 2011)