Praha, 17. září 2015 – Volkswagen up! byl v letošní studii spokojenosti zákazníků renomovaného amerického institutu pro výzkum trhu J.D. Power vyhlášen vítězem kategorie „nejmenší vozy“. Thomas Zahn, vedoucí prodeje a marketingu značky Volkswagen osobní vozy na německém trhu, převzal prestižní ocenění v rámci mezinárodního autosalonu IAA ve Frankfurtu.
Výsledky největšího průzkumu mezi německými řidiči VDS (Vehicle Dependability Study) vycházejí z internetového dotazníku, v němž se více než 14 000 majitelů podělilo o zkušenosti se svým vozidlem za uplynulé dva roky. Otázky kladené v rámci studie VDS, která je součástí průzkumu J.D. Power Report, jsou rozděleny do kategorií „kvalita/spolehlivost“, „atraktivita“ a „provozní náklady“. Všechna hodnocení jsou vážená a na jejich základě jsou sestavovány žebříčky, z nichž vychází jako vítěz značka nebo model s nejnižší četností závad. Ve třídě „nejmenších vozů“ to byl Volkswagen up!.
J.D. Power patří mezi nejrenomovanější instituce pro výzkum trhu na světě. Od roku 2002 uskutečňuje každoroční průzkumy spokojenosti také mezi řidiči v Německu.