Rozhovor s Romanem Filipem, vedoucím značky auto-plus o přechodu na značku Das WeltAuto

  1. Proč je lepší koupit ojeté auto u jednoho z prodejců Das WeltAuto místo malého autobazaru třeba na okraji Prahy?
    Nákup vozidel u značkového prodejce má nesporné výhody oproti nákupu vozidel v nezávislém bazaru a jsme si jistí, že tyto výhody předčí i leckdy „nižší“ nabízené ceny podobných modelů u těchto prodejců. Kvalita nabízených vozidel, rozsah nabízených služeb a profesionalita obchodníků u značkových prodejců je nesporná, pro zákazníka je lepší na počátku investovat vyšší částku a koupit si kvalitnější vůz se zaručeným technických stavem a původem, než následně řešit problémy týkající se neodpovídajícího technického stavu, nejasného původu a jiných překvapení. Nákup vozidla není ve většině případů investicí na krátkou dobu a častokrát se jedná o vydání dlouholetých úspor a tak je potřeba zvážit, kde a za co zákazník své peníze utratí. Solidnost značkových prodejců, jejich zázemí autorizovaného servisu a znalost nabízených vozidel je nespornou výhodou značkových prodejců oproti konkurenci.


  2. Jakým způsobem ověřujete původ a technický stav vozů ve Vaší nabídce?
    Vozidla zařazená do nabídky prodejců Das WeltAuto jsou prověřována jak po administrativní stránce, tak samozřejmě po stránce technické. Administrativní stránka zahrnuje kontrolu všech dokumentů souvisejících s vozidlem, prověření ve spolupráci se společností Cebia a samozřejmě v interních systémech koncernu VW. Technická stránka vozidla se prověřuje ve spolupráci s techniky autorizovaných servisů a to jak po stránce diagnostiky, tak standardní prohlídkou a zápisem aktuálního stavu.


  3. Dá se na záruku auto-plus spolehnout i u vozů „nekoncernových“ značek?
    V programu prodeje ojetých vozidel auto-plus (nově Das WeltAuto) spolupracujeme s renomovanou pojišťovnou s celoevropskou působností, společností CG Car-Garantie, která nabízí záruku na všechna vozidla prodávaná v naší síti. Tyto vozidla musí splňovat samozřejmě určitá kritéria a to stáří do 5-ti let, nájezd do 150 000 kilometrů, jasný původ a prokazatelnou servisní historií.


  4. Jaké poskytujete záruky na zakoupený vůz?
    Na zakoupená vozidla poskytujeme samozřejmě všechny záruky garantované spotřebitelům českou legislativou, ale hlavně nabízíme k vozidlům kompletní dokumentaci včetně přehledného technického zápisu a tím se může zákazník seznámit s aktuálním stavem vozidla ještě před samotným rozhodnutím pro koupi. Dále nabízíme již zmiňovanou nadstandardní záruku od společnosti CG Car-Garantie na všechna vozidla, která splňují předepsaná kritéria a je srovnatelná se zárukou tovární. V neposlední řadě bych si dovolil upozornit, že naše filosofie je založena na komplexní péči o zákazníka a tak se snažíme o to, aby prodejem vozidla kontakt se zákazníkem nekončil, ale naopak začal a mohli jsme ho u našich prodejců uvítat například při pravidelné servisní prohlídce nebo následně při koupi nového vozu a výkupu současného auta na protiúčet.


  5. Za jakých okolností lze odstoupit od kupní smlouvy?
    Od kupní smlouvy se dá odstoupit na základě zákonných důvodů. Obecně se dá říci, že můžeme od smlouvy odstoupit, pokud by byl hrubý rozpor ve smlouvě, mezi uvedenými skutečnostmi (například o technickém stavu) a realitou (stav vozidla). Další důvod jsou právní vady a to například pokud by se jednalo o vůz kradený nebo zatížený jinými závazky (v majetku leasingové společnosti). Vzhledem k naší snaze o maximální spokojenost zákazníků nabízíme nově možnost výměny zakoupeného vozu v naší síti za jiný. Vůz musí být ve stejné hodnotě anebo dražší a výměna je možná do 3 dnů od zakoupení s nájezdem do max. 500 kilometrů. Tato služba se dá chápat také jako odstoupení od smlouvy, ale hlavně se jedná o další zvyšování nabízeného standardu pro naše zákazníky.


  6. Umožníte zákazníkovi prohlídku vozu v servisu, který si sám vybere?
    Prohlídka nabízených vozidel je spolu s předváděcí jízdou jedním ze základních standardů našeho programu. Vozidlo je zákazníkovi komplexně předvedeno a to včetně prohlídky v našem autorizovaném servisním zázemí, samozřejmě i za přítomnosti nezávislého technika, kterého si zákazník přivede. Vzhledem k pojištění a dalším aspektům není možné, aby vozidlo odjelo do jiného servisu před prodejem, ale samozřejmě akceptujeme, pokud si zákazník přivede technika z takového servisu k nám.

Pro správné fungování těchto stránek ukládáme cookies.


VW
~
Seat
~
VW užitkové
~