Nový Volkswagen CC přichází na český trh s elegantním designem a inovativní technikou

Praha, 1. února 2012 – Volkswagen uvádí na český trh technicky a stylisticky modernizované provedení oblíbeného manažerského vozu s novým jménem Volkswagen CC. Lákadlem této novinky je nejen unikátní koncept čtyřdveřové karoserie ve stylu sportovního kupé, ale i technicky vyspělá konstrukce, v níž dominují pokrokové asistenční systémy. Základní cena avantgardního čtyřdveřového modelu CC 1.8 TSI s bohatou sériovou výbavou byla stanovena na 707 900 Kč.

  • Přitažlivé čtyřdveřové kupé s pokrokovými asistenčními systémy
  • Výrazně rozšířená sériová výbava a zvýhodněné akční pakety
  • CC BlueTDI splňuje s velkým předstihem emisní normu Euro 6
  • Od 707 900 Kč za 1.8 TSI (118 kW) a od 729 900 Kč za 2.0 TDI (103 kW)
obrazek

Nový Volkswagen CC přivádí k dokonalosti neobvyklou koncepci čtyřdveřového kupé, které nabízí čtyřem osobám pohodlné a bezpečné cestování ve velkém stylu. Na přání může být prostorný a prakticky zařízený interiér pětimístný. Exkluzivní charakter vozu podtrhuje soubor inovativních asistenčních systémů. Například sériově dodávaný systém sledování únavy řidiče vyzve řidiče, aby si udělal přestávku k odpočinku, jakmile ve stylu řízení zaznamená typické vzorce chování naznačující rostoucí nepozornost řidiče.

Díky automatickému parkovacímu asistentu zvládnou parkování hravě i méně zdatní řidiči, protože systém automaticky vyhledá vhodné parkovací místo a při samotném parkovacím manévru převezme místo řidiče práci s volantem. Řidič už jen ovládá pedály a sleduje vzdálenost vozidla od překážek. Nový CC je také prvním vozem značky Volkswagen, v němž nalézá uplatnění systém Side Assist Plus včetně funkce Lane Assist (upozorňuje na vozidla ve slepém úhlu a podporuje řidiče zásahem do řízení s cílem zabránit srážce). Novinkou v této modelové řadě je funkce Dynamic Light Assist (automatické ovládání dálkových světlometů) a kamerové sledování dopravního značení.

obrazek

Zákazníci mají na výběr tři zážehové a tři vznětové motory, které se vyznačují suverénní výkonovou charakteristikou a nízkou spotřebou paliva, k níž přispívá režim rekuperace (zpětné získávání kinetické energie) a u motorů TDI také sériově dodávaný systém Start-Stop. Další inovací dodávanou pro motory TDI v kombinaci s převodovkou DSG je volnoběžná funkce. Jakmile řidič uvolní pedál plynu, vydá řídicí jednotka povel k otevření spojky a odpojení motoru, aby mohl vůz maximálně využít svou kinetickou energii při jízdě setrvačností.

Novinkou na českém trhu je inovativní motor BlueTDI o výkonu 103 kW, který splňuje s velkým předstihem budoucí emisní normu Euro 6. Motory 2.0 TDI plnící aktuální normu Euro 5 jsou k dispozici ve dvou výkonových variantách 103 kW a 125 kW. Méně výkonná varianta s šestistupňovou mechanickou převodovkou spotřebuje v průměru pouhých 4,7 l/100 km, což je pozoruhodná hodnota u automobilu schopného dosáhnout nejvyšší rychlosti 214 km/h.

obrazek

Zážehové motory se mohou pochlubit nejvyšším výkonem 118 kW (1.8 TSI), 155 kW (2.0 TSI) a 220 kW (V6 4Motion). Volkswagen CC 1.8 TSI s šestistupňovou mechanickou převodovkou překvapí průměrnou spotřebou 7,1 l/100 km, zatímco u dvoulitrového TSI je spotřeba jen o 0,2 l/100 km vyšší. Pro všechny nabízené motory je alternativně k dispozici dvouspojková převodovka DSG, která se dodává sériově pro šestiválcovou verzi V6 4Motion, vlajkovou loď řady CC vybavenou navíc inteligentním pohonem všech kol. Ten bude později k dispozici také pro motory 2.0 TDI.

Volkswagen CC má tedy všechny předpoklady k tomu, aby navázal na úspěchy Passatu CC, průkopníka čtyřdveřových kupé ve střední třídě, který po celém světě oslovil téměř 320 000 milovníků elegantních automobilů s rysy sportovních vozů. Ceny nové modelové řady CC kopírují na českém trhu cenovou úroveň předchozího modelu Passat CC. To znamená, že nový Volkswagen CC stojí se zážehovým motorem 1.8 TSI o výkonu 118 kW 707 900 Kč, zatímco nejdostupnější turbodiesel 2.0 TDI o výkonu 103 kW přijde na 729 900 Kč.

V základní ceně jsou již zahrnuty nově koncipované bi-xenonové světlomety, statické odbočovací světlomety a rovněž nově navržená zadní světla LED. V sériové výbavě nechybí ani rádio RCD 310 s přehrávačem CD a vstupem Media-In, prahové lišty z ušlechtilé oceli, bezpečnostní opěrky hlavy s doplňkovým seřizováním polohy také v podélném směru (na předních sedadlech), multifunkční volant, ParkPilot, tempomat a elektricky sklopná vnější zrcátka.

Navzdory bohaté sériové výbavě nového modelu CC existuje mnoho možností, jak mohou zákazníci dodat svému čtyřdveřovému kupé ještě individuálnější ráz. V rámci uvedení novinky na trh připravil Volkswagen pro své zákazníky 3 zvýhodněné akční pakety. Volkswagen CC s paketem „Alcantara“ je navíc vybaven sedadly čalouněnými Alcantarou, 18“ koly Interlagos a multifunkčním ukazatelem Premium s barevným displejem.

Paket „Klima“ obsahuje kromě 18“ kol Interlagos a multifunkčního ukazatele Premium s barevným displejem aktivně klimatizovaná přední sedadla a elektricky ovládané výklopné panoramatické střešní okno, zatímco paket „Sky“ kombinuje 18“ kola Interlagos s čalouněním sedadel z Alcantary, elektricky ovládaným výklopným panoramatickým střešním oknem a multifunkčním ukazatelem Premium s barevným displejem.

Pro správné fungování těchto stránek ukládáme cookies.


VW
~
Seat
~
VW užitkové
~